Thursday, December 23, 2010

十二月十九日

我想我会永远记住这天吧。
 
到现在心还在痛,时间会愈合伤口的。你也满残忍的,什么都不说。也许这样对我比较好吧?不知道也许是种幸福,但偏偏就这么巧让我知道了。这一天,本来我是已经回家了,最后决定留下来继续第四场的服务。就这样,知道你即将离开。心里在那一刹那,开始难过。

没想到会那么难过,原来这就是我真正的自己。所以做了这个决定。一个到头来或许连朋友都没得做的决定。但我不想以后遗憾终生。好几年前,我好遗憾当时没行动结果太迟了。我不想再有多一个遗憾。
我还是失败了,但至少我勇敢的,真实地面对自己。

写出来是想提醒自己,要永远勇敢。我不管也不在乎现在在读的读者是怎么想。你们要笑我笨,笑我傻,尽管吧!我是蛮笨的。

会难过一阵子,肯定的。到现在还在流泪。

In a way, perhaps the lord has answer my prayers cos i been asking for a direction. I still think things don't happen by chance. If i didn't continue to stay for serving for the next service, I wouldn't have know about your decision.  What I didn't know is why did the lord plant you in my life. That's the question which I haven't figure out. Well its kind of stupidity at my end. Really stupid of me. The lord mayb telling me to be smarter..

Penning this now as a reminder to myself to be stronger and to dare to face my own feelings. I do not want to live with the knowledge that I didn't express. Its totally not in my character, personality at all.  I don't know why I have the courage but i guess I just like you.  I been tearing and just as I thought I have recover, the next moment I start to tear. I know I will eventually be stronger and grow out of it. I won't snap into a depression cos I won't allow it.

我还是要祝福你,谢谢美好的回忆。 Thank you for the lovely memories, which  forms part of my life journey. Thank good care of yourself. Even if you do not acknolwedge me as a friend anymore, you will forever be one..  

No comments: