Wednesday, May 6, 2009

走过

http://www.imeem.com/redclyffe/music/B_BR7h47/kit-chan-zhou-guo/
Sorry lazy to type in Chinese. Was listening to this song on my way home yesterday. Kit's vocal never fall me.. Nice song.

谢谢你给我的所有
走过 也许就足够
走过 也许就足够
快乐悲伤都收在心中的角落

I think the lord plan everyone in our life for a purpose, I still don't know why he came along the way disrupted my quiet life for a few months. Well thats all in the past now.. I am sure God is telling me something, something which I am still trying to figure out, Well the lord will reveal one of these days.


Just like he place Jolene sis in my path on Monday. If I hadn't forgot to bring the mail out during lunch I wont have gone out in the late afternoon. If Jolene sis hadn't gone to the clinic along that road, we won't have meet each other. I know that God is good, HE had use Jolene Sis to tell me something. Jolene sis I will take care and love myself more.



走过 Kit chan
临别此刻 我站在街头
这个城市可以没有我
路过的风 吹得人心痛
我不想在这里过冬
走过 也许就足够
眷恋褪色的承诺 只会更寂寞
错过 就不要回头
让我放开你的手 至少把我自己带走
我们有过 快乐和歉疚
一直以为这就是生活
我想爱情可以更自由
谢谢你给我的所有
走过 也许就足够
眷恋褪色的承诺 只会更寂寞
错过 就不要回头
让我放开你的手 至少把我自己带走
走过 也许就足够
快乐悲伤都收在心中的角落
错过 就不要回头
忘了相爱的理由
是否就能勇敢分手
是否就能勇敢分手

No comments: